Comunicat sobre Som Valencians – En Moviment

Després de llegir la notícia en els mijos de comunicació de la coalició nomenada Som Valencians – En Moviment, des de la nostra associació volem comunicar que:

Llamentem que el senyor Hurtado, Chanzà i Lafarga hagen triat el nom de la nostra associació per a la seua coalició de partits, i exigim una rectificació immediata per a evitar confusions.

En Moviment s’implica en un nacionalisme solidari i no excloent, capaç de donar respostes reals al nostre present i futur sense oblidar d’on venim i qué som, dins d’una societat plural.

En Moviment, es una associació, totalment apartidista, que mai ha recolzat cap acte, ni membre, ni acció, de cap partit polític.

En Moviment, es devincula totalment de la coalicio Som Valencians – En Moviment, ya que res te que vore en la finalitat de la nostra associació la qual està compromesa en cada una de les persones que viuen en la nació valenciana, perque volem una societat més lliure, més valenciana i en millor calitat de vida per a tots.

Per una societat EN MOVIMENT, en un front social cohexionat en la nacio valenciana.

Valencia ciutat  -l´Horta-, 29 de Setembre de 2018